Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Cibari. Meer weten? Ontdek meer
Loïs
20 jun 2026 om 19:26
Lekker! De quesadilla was lekker maar wel iets vettig. De nachos waren echt heerlijk en de guacamole paste er goed bij!
Dewi
14 jun 2026 om 17:52
Snel bezorgd en het smaakte lekker!
Agnieszka
12 jun 2026 om 21:32
Geweldig en altijd het beste kwaliteit
Tim
5 jun 2026 om 20:41
it was delicious, which it always is
Rene
2 jun 2026 om 20:45
Tot op heden nog niet een keer teleurgesteld in zowel de smaak, de grootte van de portie, de prijs en de bezorging. Voor mij echt een aanrader.